Man är som man är!

Jag har en jätte bra plan för det första: ska jag lägga over all Rocky musik på mobilen man blir ganska sugen på att träna när man hör låtarna, eller bara se Rocky vet ej.
För det andra: Jag ska ha Rocky låten som ringsignal.
Vet Älskar Rocky har blivit beroende men blir så när jag gillar något, först va det Johnny depp, sen Tokio Hotel och senast Thåström som jag inte kunde sluta lyssna på och nu Rocky eller Sylvester Stallon.

Iallafall kom jag hem för en timma sedan eller nåt då vi var hos Elisabeth som fylde år idag exakt 46 år Grattis! Det var bara vi där och det var mysigt (alltså Jag, Jimmy, pappa, Carolin och Elisabeth) gillar verkligen lägenheten, blev verkligen förälskad det var afrikanskt tema över det hela oj hur mysig som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0