Tiden förändras

J*vla skit VLC, tänkte att jag skulle se en film tror du ljudet funkar på VLC eller!!? NEJ fan hatar et men om jag tar media player jo då funkar ljudet men inte bilden DAMP!!! Jag stör mig på såna saker och jag fattar inte varför det inte fukar för i går kväll vi 19 tiden unkade allt som det skulle. 
Får fråga Daniel eller nåt.

Det blev lite konstigt för pappa har börjat titta på hus okej visst men vi har ett hus :( usch nu blev det jätte konstig tänk om vi ska flytta härifrån, hoppas vekligen mamma köper ut huset för jag vill inte lämna det här huset har ändå bott här sedan jag var nyfödd har alltid bott här, sen var inte huset klar fören förra året vilket kommer kännas jätte mera konstigare och lämna det då. Och lämna Hällsvik för Torslanda kommer ingen av dom lämna men hällsvi kommer nog lämnas. Jag vill inte!!! :( 

 
Haha kommer ihåg när jag tog detta korter tror jag hade pratat i telefon så hade telefonen i handen och det snöade jätte mycket samtidigt som det blåste, snön stanna ganska länge då men det här var några årsedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0