Usch usch usch!!

Usch nu har jag tagit bort mitt badage eller nåt, min tumme ser inte så kul ut.
Man brukar ju ha en rund tumme  men min är just nu såhär på ena sidan/ ungefär om ni fattar, men den blöder lite och svider sen ser min nagel helt cp ut men annars är allt bra.
Hahah nu ska jag se på min fjärde Rocky film har sett tre idag men ska se fjärde nu jävla nörd säger jag bara.
Men det är något med Sylvester stallon att man bara vill se mer av honom, tror det är hans otroligt fina ögon eller muskler heheh. 
Pappa ropade på mig förut och sa att jag skulle komma ner och se dansbands kampen med honom, när jag kommer ner spelar dom 800grader, men dom töntarna hade gjort om låten till en äcklig gubb låt usch vad jag inte gillar dansband. Blir så irreterad i hela kroppen det sprider sig från tårna till hjärnan usch, satt och lyssna på radion en dag då dom spela massa danband jag hade bokstavligt talat lust att slå in radion!!
Nä nu bli det rocky!!


Han är min idol, så ska jag också se ut när jag blir stor! xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0