Vad händer...

efter döden är det många som undrar jag tror antingen man blir ett spöke eller föds på nytt.
När jag föds på nytt ska jag bli Nya Rocky och Rambo och nej inte Sylvester Utan Rocky och Rambo jag ska bli cool!!
Jimmy ska bli Jimmy macksson (Michael Jacksson).

Det går nämligen ryckten om att den gamla gubben som byggde huset går runt här och tittar om huset är fint, tror det är det för inget ont har hänt. =D
  
Det har vart en väldigt seg dag idag vakna vid ett tiden då mamma kommit så åt lite med henne sedah har jag suttit vid datorn. Tänkte städa idag men jag orkade inte det, sitter till och med i pyajamas men har vart en skön dag nu tror jag att jag ska se på en film!! Det blir en sly film hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0