Elm skiter i en hjälm!

Okej jag måste klaga lite på ett litet u-lands problem.
Jo, det börjar bli kallt nu och man behöver en vinter jacka. Så jag frågade pappa om han kunde betala halva min jacka och det gick bra. Och då hade jag tänkte mi 250 kr eftersom jag tänkt och köpa en kappa. Men nejdå det är bättre och köpa en varmare jacka som man kan ha hela vintern, men det har inte jag råd med då säger pappa att dom betalar mer och att han skulle prata med mamma.
När jag kommer hem säger pappa att dom betalar en jacka, bra jätte kul men nej då ska jag få den i julklapp.-.-
Jag vill inte ha någon förbannad jacka för 900 i julklapp eller födelsedags present. Jag går inte i ett år och väntar på att jag ska få en jävla jacka, nä hellre går jag med min förbannade vår jacka.
Asså att dom bara inte kan ta och betala en jacka, så svårt kan det väl inte vara.
Men jag antar att jag får köpa en jacka iallafall men jag giller det inte!
Så nu är jag på väldigt dåligt humör bara för det, blir på väldigt dåligt för väldigt lite vet inte varför faktiskt det räcker att något lite är fel aja.

Sitter iallafall och tittar på fotboll nu, Serige kommer vinna denna matchen men tror inte dom kommer til VM men får se.

Charmigt kort på mig och Mela,Mehl ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0