Hemligt ;)

Schssss..... säg nte till någon detta är en hemlighet okej! Jag ska inte gå till skolan imorgon, känner mig så "sjuk" och måste stanna hemma och se på film med Emma. Nä, pallar inte skolan imorgon visst det är kul men nej orkar inte sen är jag trött på skolan för denna veckan fast på fredag är det kök och det får gå. Istället för att sova ska jag se på någon film närmare bestäämt hmm.... säger sen.

Idag ver det iallafall skola började med gympa som faktiskt är ganska kul nu, sedan var det samhäll, och sedan svenska sen åkte jag och Emma in till stan och grejade lite sedan åt vi, sen gick vi till sticky och åt ahah nä vi såg på ett band som inte jag minns vad det heter nu.

kom på vilken film det blev det blir........kärlek på menyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0