Gossip Girl ^^

Oja jag älskar Gossip Girl! I avsnitt 4 komer Tyra banks och Duff vara med. Okej jag har fuskat istället för att se på avsnitt ett som gick idag såg jag 4 och 5 men jag orkar inte vänta serien är för bra för det.
Men det handla förlite om Jenny som är min absoluta favorit i serien, men kan bero på att jag har läst It Girl eller håller på och jag är förälskad i dom böckerna.

Igår hade jag och Emma ett litet Star Wars maraton och det började vid fem tiden men film 1 och slutade 4 på morognen med film 5. Aa vi hann inte se sexan innan vi somnade men den såg vi imorse tillsammans med den animerade. Det var väldigt trevligt måste jag säga, vi gjorde så att dom flesta fick karaktärer alltså jag var Quigong jin, Anakin Skywalker och Luke skywalker (bytte när anakin blev ond för jag vill vara god).
Emma va Obi-wan kanobi och Han solo (obi Wan dör ;)
Cecilia va Yorda och R2 D2.
Det var några mer som fic rollen men glömmer av dom sen orkar jag inte skriva ner dom.
När jag kom hem idag åkte jag med och tittade på Jimmys match mot Alingsås (igen) och dm vann men det var bara med ett mål men spela det kan dom verkligen utan tvekan!


<3


Kommentarer
Postat av: emma

hahahahahahahahahah jag sa till Birger att han va leia^^ hehehe han tyckte de skulle va tvärt om:P

2009-10-19 @ 16:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0