Nej, det är inte rättvist.

Kära bloggen! (ska skriva så nu =P)
Mitt lill ord i början kommer från män som hatar kvinnor så hon skriver kära dagbok, Emma ifrågasatte vem säger så, så nu ska jag skriva det aja strunt samma trot inte någon fattar.

Iallfall var jag hos mormor igår och när vi kom hem vi 23 tiden såg jag och mamma på Arn men det räckte inte med att se första så jag såg andra efter, älskr verkligen dom filmerna så soriga. Först mötts Cecilia och Anr, sen blir dom båda straffade när han kommer tillbaka dör han efter 6 år det är inte rättvist. Men livet är inte rättvist.
u ska jag ta på mig sedan ska vi åka till Farmor och farfar, men tror jag har båttom förr vi ska typ åka nu.


Kommentarer
Postat av: emma

NAAAJ!!! de va lollo som tyckte det lät konstigt inte jagXD hahaha:P

2009-10-11 @ 22:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0