Automatisch-Tokio Hotel


Ååh när jag ser denna börjar det pirra i magen, shit vad jag har saknat att lyssna på Tokio Hotel och verkligen känna att jag älskar musiken. Dock tycker jag inte att detta är den bästa låt dom gjort men Bills röst får att jag vet inte har lust att gå ut och skraka som en galning, hoppa ner från ballkongen och blä älakr Tokio Hotel! Det är något man inte kan ta ifrån mig ven om folk tjatar som fan att dom inte är bra och bla bla bill är bög och bla bla bla, det är hans röst och musiken jag är kär i inte han. Nu blev jag skit glad!!!! Aaaah sakanr verkligen mina galma Th stunder med Daniela och det gamla Tokio Hotel!!! Nu är jag tillbaka hihih men det är inte samma gamla Johanna men lite. ;)

Kommentarer
Postat av: - H *

- KASS JU!

2009-09-04 @ 23:15:52
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0