Chockad fakta!!!

Hej! Jag ska skriva lite chockad fakta som jag fick veta igår av min pappa.
Jag, Bettan, pappa och Jimmy satt vid tv:n igår mysigt och så och så kommer vi in på mamma pch pappas sepration. Det har gått ett år sedan dom spearerades men inte för pappa och mamma utan där har det gått 3år, wtf säger jag bara 3 år okej två av dom 3 åren har dom bott tillsammans och undertiden har pappa träffat någon och mamma träffade Göran okeeej, så medans jag, Daniel och Jimy har trott att vi en familj utan problem och utan ågon skilsmässa har dom träffat andra personer.
När pappa sa det igår blev jag jätte chockad inte ledsen utan besviken på dom för att dom har haft två oika liv medans vi har trott att dom bodde tillsammans och alltid trodde det skulle vara så.
Men nej utan 2 år efter dom har "skilt" sig berättar dom det för oss.
Saken var den att pappa hade sagt att dom vart skilda i 2år till bettan när dom träffades för ett år sedan, så när pappa träffade en ny blev det en chock för både mig, Jimmy och Daniel.

Anledningen till att jag skriver detta är för att jag vill skriva av mig och känner att om inte jag år ut mig detta vet jag inte vad jag ska ta mig till och bloggen var ett bra sätt. Sedan så håll er till sanningen det är alltid det bästa lögnen kommer ändå ut på ett eller annat sätt.

Vet att jag är lite otydlig men i mitt huvud har jag ett tal som jag inte kunde skriva här för det komer inte fram när jag skriver. That' it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0