True bloods lärdag ^^

Ooja jag älskar True blood kan inte sluta titta. Har tittat två avsnitt hitills är inne på mitt trejde tror jag iallafall.
Men snart är den över och får vänta några dagar innan nästa avsnitt kommer ut.
Förstår iallafall varför folk är så beroende av serien Alexander skarsgård is ooh HOT Hot Hot!! Han pratar t.o.m svenska ibland haha fast då låter han som en drama skådis. :P
Okej inget mer om det.

Igår var sista dagan på praktiken tråkigt men skönt, dom två sista dagarna har jag vart på sånt konstigt humör. Ena stunden glad sen bara arg om jag haft chansen att slå någon hade jag gjort det. Visst är det konstogt gick t.o.m hela avenyn till centralen på mindre än tio min med högklackat.
Men nu sitter jag i min gröna svmpbob tröja (som mamma köpte i Turkiet) och tittar på aa True blood va annars  daah! 


Ursäkta fuckt up bild men jag sitter så nära datorn. Nu ska jag se på True blood!! =D

Kommentarer
Postat av: emma

wooooooooooow gilla tröjan:P

2009-09-27 @ 21:46:29
Postat av: Daniela

Tröjan!!! hahahahah fan vad nice!!

2009-09-28 @ 21:36:40
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0