Häng Gud??

Satt och sökte lite på Ebba grön och kom fram till Häng gud med text, så jag satte på den och tittade lite på kommentarena för att jga själv skulle skriva. Men så var det en lite disskution där nere och nu undrar jag, när ni läser texten tänk texten inte Ebba bara texten! Skriv vad ni tycker om texten, det är kul och se vad folk tycker! Själv är jag inte troende eller nåt sånt visst kan jag be till gud om jag vill nåt mne går liksom inte till kyrkan, annars tycker jag texten har rätt faktiskt.
Snälla skriv era tankar rätt ut det är kul och se vad folk tycker!! Så är ni snälla!!


Kommentarer
Postat av: emma

I looove it!! nä men låten e sven bra, det framgår dock inte att de e människorna å inte"gud" som han inte gilla:P HAHAHHA vi har snackat om detta för mkt^^

2009-09-14 @ 17:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0