Lite till baka blick!

Gud vad jag bara önskar att man kunde gåt tillbaka i tiden, då jag bianca och Sheyla var så himla tajta herregud det var så att man längtade till träningar na bara för att få träffa dom och alla andra såklart. Men nu träffas vi nästan aldrig fast det är klart Bianca går ju på linholmen yay det gillar vi!!! ^^
Eller när jag gillade Tokio Hotel så mycket att folk fick damp på mig, då jag lyssnade på dom 24/7.
Eller när jag var med Emma till kläppen haha, våra perfym krigoch allt det andra lämnar vi oss bakom här okej Emma!!? hahah! ;)
Eller när man var så liten och såg upp till alla som var i tjugo års åldern som fick göra va dom ville, gå i snygga skor röka va också snyggt tyckte jag, gå på stan bo ensam haha gud.
Eller första gången jag åkte hem från Oslo själv ahha jag grät jag jag kom hem bara för att jag ville vara kvar där ahha jag var kanske 10 år.
Eller när vi åkte upp till Oslo då pappa jobbade där, jag och Daniel älskade det bara för att då fick vi äta kyckling på saras cafe hahah det var den godaste kycklingen vi ätit, för den var inte torr. Men det var det ända vi åt där och en gång åt helena något annat fast det gjorde hon alltid eftersom hon var vegetärian men jag blev så chocka haha.
Det finns mycket man vill tillbaka till men det går ju inte att gå tillbaka till det å att leva sitt liv och se vad som händer är en mycket bra ide. Det är ingen ide och få ålders nojor eftersom man inte kan göra något åt det.
Men nu ska jag sova
God natt!!


Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHAHAH!!! hur kan du tro att "allt de andra" ska glömmas bort:O NO WAY^^

2009-09-05 @ 11:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0