Me love höst!!

Guuud va jag äslr hösten!! Det måste vara den finaste årstiden på året, kanske inte är så att man längtar men när den väl kommer aa älskar man den eller hur?
Iallafall när det är sånt väder som det var idag sol, blå himel och inte för varmt. Var inte ute så mycket men uteserveringen var öppen så man gick ut lite då och då sen var dörren öppen så man kände den friska luften som kommer på Hösten. Iallafall har jag planerat att bygga ett barr slott i år, ja våran trädgård utanför mitt fönster blir alltid föll med barr så i år ska jag bygga ett slott av det hehehe, ibland har man kul.

Idag.... har jag vart på praktiken från 11 till 21 hihi länge va det att ni är avund sjuka, asså vet inte vad det är med mig idag. Iallafall skulle jag sluta 19 men hon frågade mig om jag vill jobba en timma till vilket jag ville sedan när klockan var 20 så frågade dom igen och det ville jag, det hände lite då så det var bara kul och ju senare man kommer hem ju mysigare blir det att gå en tur i stan.
Så imorgon slutar jag 17 heh me like it!
Frågan är bara vad man ska göra när man kommer hem förutom mat, pappa är inte hemma aja kommer nog på något.

Ååh vill se Tjenar kungen och det har inte kommit någonstans kan den inte gå snabbare vill seee!! Dom spelar bra musik och är inspelad i snyggaste miljön. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0