Hur lyckas man??

Hur lyckas man tappa bort sina glas ögon och sedan kontrollen till tv:n?? Aa det är nog bara min pappa som lyckas med det, igår tappade han bort glasögonen och har fortfarande inte hittat dom så han har vart utan glas ögon idag, förut tappade han bort kontrollen till boxern men den är hittad nu som tur.

Sitter iallafall och nynnar på släpp aldrig in dom som Thåström sjunger, grymt bra melodi och grymt bra live har fått den på hjärnan och kommer antagligen inte få bort den på ett tag.

Iallafall har jag jobbat från elva till 19 idag som alla andra dagar. 
Jag var ganska seg idag eller mina ögon hade damp och det kändes som om dom inte vill öppnas men dom var vid öppna aja det var en konstig känsla iallafall.

Jag var och hämtade några bilder i lördags som blev ganska bra faktiskt hiih pappa betalade.


Det är en av dom fyra lägger upp efter hand orkar inte nu. 

Kommentarer
Postat av: - H*

- haha jadu jag vet verkligen inte hur man lyckas med det alltså, haha!

2009-09-07 @ 22:59:31
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: agneta

stackars din pappa, han borde prova att leta efter nått annat, de brukar funka ;)

2009-09-07 @ 23:42:47
URL: http://candyplease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0