Scheisse

Men Scheisse va bra denna låten va haha gissa va den heter!!? ska säga det tro det eller ej den heter....... Scheisse xD ibland får jag till det!
Iallafall blev det något fel på min mobil massvis med låtar försvann så jag gjorde om skiten och sitter just nu och väntar på att dom ska ladda över, vilket har tagit en tid nu.
Min musi på min mobil är: Europe,Thåström, Imperiet, Ebba Grön, Cinema bizarre, bob hund, Tokio Hotel, Takida och till sist LaFee, det är den musiken jag lyssnar på fast lyssnar bara på Thåström, Imperiet och Ebba görn när jag sitter på bussen och över hvudtaget. 
Ska försöka ladda över en film dom andra gångerna har det inte gått så bra får se hur det går nu, hoppas jag lyckas!

Så ser våran lilla marzeders fel stavat jag vet men jag är handikappad.
Förlåt för dåliga bilder men hon vill aldrig stå still!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0