R.I.P Patrick Swayze!

Tjenare! Idag var det köket igen, när jag slutade åkte jga hem åt lite sedan kom pappa hem och hade damp, sedan gick jag och mötte Emma så gick vi till skutehagen och hade yoga, det var väldigt skönt faktiskt.
Jaja nu sitter jag och tittar på tv Scrubs faktiskt haha bästa citatet " Jag räddade fiske från att drunkna" hahah den va bra.

Iallafall ska vi gråta lite för tidernas snyggaste man Patrick Swayze som dog i natt 57 år gammal. Han hade cancer och hade haft det i 20 månader. R.I.P Patrick Swayze! En av mina favorit filmer är Ghost och han är en av huvud rollerna. Han verkade som en fin människa, personligen tycker jag detta är sorligare än när Michael jacksson dog.


Kommentarer
Postat av: emma

Synd:(:(

2009-09-16 @ 13:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0