Yesterday!

Okej aboute yesterday!
Igår hade jag inget specielt att göra så jag var hemma och grejade lite.
På kvällen när vi skulle äta kom Betta så vi gjorde klart maten och sedan åt vi en fin höst middag med tända ljus och aa allt var fint. DEt blev ugns stekta potatis, kyckling och till efträtt vit choklad pannacotta. Set var jätte mysigt och trevligt, sedan såg vi lite på tv och började prata då och klockan blev halv 1 och då fick Jimy sova. Sedan gjorde vi lite finare i köket och satte oss och pratade om samma sak, vid två gick vi ut och pratade då dom skulle röka och jag ville ha frisk luft, jag hörde hur råttorna kröp om kring det var riktigt äckligt.
Vi gick i vid halv tre och började städa aa klockan var halv 3 och jag och Bettan fick för oss att städa kylskåpen det är fint det, men fint blev det. Klockan blev halv 4 och sedan var det läggdags.

Jag vaknade vid 10 tiden idag och gjorde inte så mycket, men ikväll jag vi på bio och ha en almän mysig söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0