Glad påsk!

Lurade pappa idag genom att slänga på massa tuggumi paket på rullbandet idag eller snarare tre sycken utan att han visste det, så nu har jag. ;)
Glda påsk! Jag har otroligt tråkigt och börjar blir uttråkad igen, saknar musik finns nämligen inget ljud på denna datron. Antar att man får plågas lite granna, får vänta tills jag får tillbaka min dator föhppningsvis så som den skall vara.

Nikki sixx skriver på en ny bok.=D
Slash fick mig att skratta väldigt mycket igår natt otroligt kul kanske inte ska berätta men har nåt med han orm att göra.xD
Slash skiva har kommit ut nu tror jag ska bli spännande att lyssna på sen när datorn är tillbaka.;)

es röst kan man diskutera jag tcker den var väldigt pipig tror jag minns inte riktigt men den kan som sagt diskuteras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0