Gotten-Slash feat. Adam Levine

Jag diggar Slash nya skiva otroligt mycket och ju mer jag lyssnar på den älskar jag den mer.
Men den låten jag gillar allra mest är denna, det roliga är att Nikki sa att det var en av hans favoriter också- men det är inte därför. Dom har haft en Slash vecka på Sixxsense då har slash vart där och pratat och allt.
Det jag gillar med skivan är att han verkligen valt sina artister till alla låter, typ ozzys låt passar veldigt bra till hans röst, det samma med Lemmy alla artister passar otroligt bra-så där har han lyckats.
Han har väldigt härlig röst och Slash's gitarr spel passar väldigt bra in och är väldigt bra.;)
Denna låten är en typisk avslappnings/innan du ska sova låt.

Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Skön låt, gav det albumet 5 av 5!

2010-04-14 @ 08:49:33
URL: http://metalnallen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0