Intressant. ;)

Hahah hitta någon otroligt kul bild å Nikki sixx. Man ser abstinensten i han ögon. Han sa till sig själv att inte vara hög eftersom det var Tommys bröllop men så långt inne det beroendet gick det inte så bra antingen åkta han därifrån eller stack in på toan eler var en katastrof kommer inte ihåg. Annars ett fint kort men Nikki ser galen ut.Du kan klicka på det :P


När jag ändå satt och sökte, sökte jag på Slash han är en intressant figur, ska läsa lite i boken snart. Idag läste jag nåt otroligt hemsk ska inte skriva vad men jag börja gråta men satt nere så kunde inte riktigt gråta haha. Tycker synd om honom iallafall, kan inte skriva eftersom Daiela kanske läser detta och hon ligger nog lite bakom mig i boken tror jag. ;)
Slash ser inte lite full/hög/konstig ut på detta kortet



Kommentarer
Postat av: DANIELA

HAHAHAHAHAHA, NIKKI GOES CRAZY FÅGEL!! Sjukt rolig bild xD



Nä, du får inte säga nått om den... har inte hunnit läsa så mycket det senaste, är bara på kapitel 4 :(

2010-04-07 @ 16:01:47
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0