Kul historia!

Kom hem runt tre.
Daniel är hemma med kompisar och det luktar öl, Jimmy ligger där uppe med en kompis och sover, pappa är på väg hem efter en fest.
När jag kommer in i köket är det en kille som känner igen mig, brydde mig inte utan gick därifrån men sa till Daniel att pappa var på väg hem. Daniel skickar hem alla kompisar och jag stänger av musiken, Jimmy har vaknat vid detta laget och jag tycker verkligen synd om han.
Sen börjar det pappa och Bettan kommer hem, pappa är dygn rak, Bettan har druckit men är inte i närheten av pappa. Pappa börjar med att gå upp och leta efter Jimmy, men jag och Daniel lurade pappa och sa att han var på fest, vilket han till en börjar gick på men tillslut fick vi visa vart han sov och klart han skulle gå in där och tända lampan. Sedan gjorde jag en varm macka till dom två handikappade. ;)
När dom äter berättar pappa konstiga historier (pappa berättar redan konstiga historier när han är nykter, allt är på hittat och han berättar en egen historia på hur vattnet uppfanns typ.) När han är full kan han inte berätta riktigt utan kommer av sig, dessutom skratta han åt sig själv (han har väldigt udda skratt), om att fjärils mannen bodde på fjärde våningen.
Nä nu ska jag sova, filmen var bra och det var kul!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0