Lita Ford & Ozzy Osbourne - Close My Eyes Forever

Så nu har jag tagit en promenad.
Sitter och tittar på MTV och LAdygagas och Beyonce's nya music video var det sämsta jag hört och sett på länge, hur kan man göra sån musik?? Tycker jag iallafall. Nu spela dom lite Green Day och det är ju bra. Jag ska gå upp snart och då ska jag lägga mig i min säng och se på en MTV world stadge.


Tycker det är coolt att Lita ford har vart ihop med Nikki och det var då han ska Shout at the Devil.
Det var nämligen så att dom avgudade djävulen men efter att dom fått gafflar och skedar på sig (av oförklarliga skäl) slutade dom med det och bytte ut "Whit" till "at" i låt titeln.
Aja denna låten är bra iallafall Ozzy har väldigt cool röst och denna låten är verkligen bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0