Rent

Har precis sett Rent faktiskt riktigt bra film, både skratta och grät.
Nu blev jag på sånt humör att jag ville lyssna på Skid rows ballader.
Rent är en rock musikal som dom även gjort en film av (den ja såg). Den handlar om sju personer som bor i slum området i New york, denna filmen ska föreställa sig utspelas på 80-talet. Alla försöker hitta sin väg genom film, musik, konst, mode o.s.v. Men det är inte smärt fritt utan det är krossade hjärtan, sjukdomar, kärleks problem, död och droger. Det var en bra film med bra musik och bra historia.
DU BORDE SE DEN!

Kom precis på varför New york heter det det är ju nya York.



Kommentarer
Postat av: Felicia

Huh! Jag älskar den filmen, gråter som ett barn när jag ser den..



Kika in hos mig, <3

2010-04-29 @ 17:08:11
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0