Sur banan O.o

Haha jag är för go.^^
Jeine's got a gun visste ni det?? Det säger Aerosmith iallafall.
Idag har det vart IKEA men vi kom inte iväg fören vid 4 tiden så blev inte så långt. Men vi kom fram till vilken sängJimmy skulle ha och lite sånt mysigt. Sen köpte vi en planka på Bauhaus.
Det är nämligen såhär att pappas kompis Sven kommer hit och sågar i mitt tak imorgon. Så aa imorgon kommer antagligen mitt rum vara fullt av troll, dom lever ju där uppe.
Min fågel är söt! Daniel släppte ut han men efter att hoppat på ahns hand och Daniel gick iväg flög han tillbaka till mig och nu sitter han och äcklar sig på min axel, fast nu flög han och missade buren haha! Nu är han en söt liten örn! ^^
HAH HAH HAH! Jävla sura banan.
Jag fastnade med håret i en nål som sitter på min vägg nu. =O Om vi lille veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0