Generation Wild

Now it's time for change!
Daniel har tagit ut ett skåp ur sitt rum, mamma har slängt ut soffan där uppe. Så när man går in i all rummet ekar det lite kul, bokhyllan där inne ska också bort och antagligen ska jag ha den i mitt rum i det andra huset.
Så mamma flyttade på kistan så nu står den i all rummet och Daniels bok hylla står också där typ. Det kommer bli bra där tror jag bara pappa flyttar så. ;)
Sitter och lyssnar på Crachdiers nya skiva sjukt bra, gillar verkligen det bandet. Crashdiet – Generation Wild (Spotify länk).
Dom är snygga, bra musik och Svenskar hur bra somhelst! ;)
Har inte bestämt favorit låt än med tanke på att jag inte hört hela än men gillar "Save her" och "Rebel".


Kommentarer
Postat av: DANIELA

Beautiful pain är så jävla sjukt bäst!!

2010-04-22 @ 13:29:42
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0