Home Sweet Home!

Mmh..... vilken nyttig frukost! Idag har jag ätit elefant snören (såna man åt när man var liten), bulle och en liten plopp tror jag ska skippa att äta på några timmar, har iallafall gått över 10000 steg idag. =D
Har suttit ute på balkongen i iallafall en timma och läst, med green day musik från daniels rum, riktigt varm ute. Tog på mig min klippta Tokio hotel och en Frönlunda keps, gillar våren väldigt väldigt mycket!!!
Ska ta mig en dusch nu sen ska vi till Mela. =)
Sitter och lyssnar på "Home sweet home" från deras live skiva som Mötley gjorde för några år sedan. Vince har en väldigt ovanlig röst helt klart och tycker om versionen.
1987!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0