I'm dreaming of money! ;)

Hade en dröm i söndags tror jag. Det var såhär att vi åkte till Turkiet allt var bra tills vi kom dit och jag insåg att jag inte hade några pengar för jag hade glömt att växla. Såklart var detta bara en dröm i drömmen, drömmen slutar inte där utan jag drömmer det igen och blir riktigt rädd för det kändes som vi var där men ännu en gång var det en dröm och då vaknade jag. När jag vaknade spelade Daniel Westlife haha häll på att dö av skratt!
Men den drömmen har fått mig att stressa lite för jag tänker hela tiden tänk om detta är en sann dröm, tänk om jag inte har några pengar, tänk om........ You name it!
Det är ju trots allt mindre än två veckor kvar och det ska bli förjävla skönt! Längtar verkligen tror att jag har blivit trött på Sverige, tror det är därför jag är jävligt jobbig hela tiden, we need a holiday!
Hotellet! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0