Hah slå den du!!!

Haha drömma kan man ju.
"Min man ska vara som Nikki Sixx alltså känd musiker, knarkare och alkoholist, och lika snygg och mode medveten som han mm jag vet. Iallafall ha den energin som Tommy Lee, lika mysigt hår som Sebastian Bach, och han ska vara lika cool som slash och alla dom tillsammans!
Detta var som ung som gammal hehehe har jag värsta planen.
Som gammal ska mannen vara en harley davidsson snubbe UTAN öl mage, han ha han sån banderoll (haahaah roligt jag är) på huvudet en röd, sånt skägg med en fläta på hakan och......och äää aa det var nog det, han ska se lite ut som Lemmy när han blir äldre! =D
Jag ska vara världens coolaste i världen, behöver jag skriva nåt mer liksom! "

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Hahaha du är så sjuk!!!!!



OMFG, skrattar ihjäl mig.. banderoll. när var det du sa de? :S

2010-08-13 @ 01:38:07
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0