I'm a man alive cause I’m pretty sure I’m gonna die one day

Oj, det blev änna en våt kväll.
Åkte till stan och såg Hoffmestro på liseberg, dom var faktiskt väldigt bra och ett grymt bra band att släppa loss till. Det regnade väldigt mycket och det var otroligt mycket folk, köade i minst 15 min innan jag kom in på liseberg. Väl inne träffade jag Emma och Sofia, efter tog vi en kaffe på condeco och sedan kom Madde, där satt vi aa vet inte hur länge men otroligt trevligt.
Innan vi tog en kaffe gick vi från liseberg till arkaden och det är en bit och det verkligen öste ner, men efter en stund orkade vi inte bry oss så det blev några hopp i pölar.
Men nu ska jag sova för jag är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0