This empty space you call your home

Sitter faktiskt och kollar på LA ink den nya sesongen eller har iallafall sett första avsnittet. Jag måste se det eftersom Nikki verkar vara med ganska mycket, han har liksom redan vart med. ;)
Aja måste pack men jag orkar inte seriöst men måste ska ta bussen kvart i 8 från centralen och det betyder att jag måst gå herifrån halv 7 och ta kvart i 7 bussen, brukar inte ens gå upp så tidigt när jag ska till skolan tror jag HEH HEH.
hahaha min nya frisyr ^^ vet att du diggar men jag hatar det -.-

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Men hallå hur kan du se första la ink avsnittet av den nya? !?!?!?!? vill seeee

2010-08-16 @ 11:29:33
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0