I wish I Was forever young!

Igår började bussen ryka när jag skulle till jobbet.
Jag som redan var set grymt bra, men bussen började ju iallafall ryka på Eketrägatan så var bara att ta en spårvagn.
Tittade min blogg från förra julen (skulle titta när jag jag började lyssna på Sixx am), blev lite tår ögd när jag insåg att mamma inte kommer ha en gran i år. Mamma ska inte fira jul iår (tänker i förklara varför får bara ångest) så någon gran ska hon inte ha. Men det är inte granen utan fotöljen som inte står på den platsen jag älskar. Nämlgen framför granen intill bordet nära tv:n, det är jul för mig. =)
11 dagar kvar!
Man skulle vart liten på julafton! ^^
min utsikt bakåt framåt tv:n ^^
Detta är vad jag kommer sakna mest till jul allra mest! Och såklart mammsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0