"The journey is the reward."

Tror det är dags att jag flyttar nu!
Vi firade mini julafton med mamma igår eftersom vi ska vara hos pappa ett tag nu.
Fick iallafall ett drink set alltså sånt man gör drinkar med (inte sprit), två drink böcker och en kaffe kanna. Innan dess har jag fått Whiskey glas och en fisk skål. Så får väl ta med mina saker och flytta snart haha.
Så när jag flyttar har jag ett husdjur, jag kan göra drinken och dricka den ur nåt, sedan jag jag göra mitt kaffe på morgonen och till det har jag tre muggar och Whiskey.
God jul allesammans!!=)


Werner och Werner- Vår julskinka har rymt

Kommentarer
Postat av: DANIELA

GOD JUUUUUUL

2010-12-25 @ 17:14:49
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0