18 and lite I got it!

18 and life you know!
Japp det var dags för den dagen idag.
Är väldigt tacksam för alla grattis hälsningar verkligen verkligen tacksam!
Min dag har vart kanon dag, först julavslutning med många goda skratt åt dom som tror dom kan sjunga. Sedan var det att fördröja lite tid, när jag kom hem somna jag. Sedan vid halv 6 eller nåt innan kanske kom emma men en påse med en jack Daniels' flaska till mig och sen kom lollo med wiskey glas väldigt fint Tack! Emma, Louise och Elle! <3
Väl inne i stan kom vi tidigare så vi gick till Queen och tog en drink men hade tydligen minde tid än vad vi trodde så direkt till Pasta haus och träffa Mela. Emma och Madde kom senare för deras tåg. Av dessa tre Tjejer fick jag en skål och akvarium stenar och ett presentkort på Tribe så ska göra hål i tungan.  Nu behöver jag inte tjöta om fiskar längre haha! <3
Alla presenter jag fått han varit bra men dessa jag fick idag var dom allra bästa!
TACK Älskar er! <3 ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0