"To get the full value of joy you must have someone to divide it with."

Väldigt bra kväll igår faktiskt kan inte klaga. Kom hem 6.00 typ gick rätt upp och somna, men det var en kul kväll igår med bra sällskap.
Idag vakna jag 15.00 typ, har ALDRIG sovit så länge men det blev 9 timmar totalt, antar att jag behöver det sover max 5 på en natt. Sedan åkte jag med mamma till maxi och köpte klart mina julklappar, snacka om att vara sen asså. När jag kom hem hade jag fått ett brev, och vet du vad! Johanna ska ut och festa för hon har fått lön! Okej var bara 1064kr typ men det är för två dagar. Blev glad att det kom nu och inte senare för behöver lite pengar till nyår!
Men men en bra julklapp som jag trodde skulle komma i januari. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0