Everybody knows that smokin' ain't allowed in school

Hahahha kom och tänka på en sak för 2 sekunder sedan, haaha jag sitter och sjunger haha och det är inte så fint för han har så ljus röst höhöh, och dörren är halvt uppe och Daniels kompis är här och måste tro jag är halvt galen. xD
Måste till Rock on någon dag blev otroligt sugen på en band tröja hmm.. kan ta det på måndag när jag tränat (för jag tänker inte gå till skolan och höra när folk klagar bla bla bla). Sitter och försöker se lite fin ut vilket inte funkar så bra eftersom jag har dubbel haka var och varannan minut, håret är blä och jag är blä, asså ibland stör jag på att jag har en spegel stående där men ibland gillar jag det.;)
Jag såg avatar i Norge med Helena otroligt bra, Helena somnade mitt i kriget haha, men hon är gravid så det var helt ok, på vägen hem försökte jag förklara men jag och berätta nä folk blir bara uttråkade men hon lyssnade.
När vi flyttar ska jag vara helt förjävliga mot golf spelarna (jag hatar "sporten" golf) hahha ska skrika får och kasta in får hahah okej nu tänker jag för mycket men ska göra det.
Golf är ingen sport det är en lång promenad med massa klubbor och så slår man på sin boll när man hittar den och på det tjärnar man miljoner fy fan Hockey, handboll, slalom skidor o.s.v. är sporter INTE golf det är skit som morfar säger en jordbrukar sport.
Jag gillar Mötley dom är coola!
Okej läääskigt! Jag satt och sjung smoking in the boys room medans en annan låt var slut typ jo klart låten sätts på aa läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0