Iron maiden-Fear of the dark

Hade hoppats att det var något energi liknade i dom men tror inte det. Ska lägga mig och läsa lite ur sixx's dagbok sedan sova men ska ta en liten låt först, tycker det är så kul även om ingen lyssnar, jag kan ju själv gå tillbaka i tiden och titta vad jag lyssnade på antingen säger jag "fan va bra musik smak jag hade" eller "fan vilken usel musik jag lyssnade på", nu lyssnar jag på "life is beautiful" I'm ficking love this song!<3
Shit va mäktigt! Tror det var detta Daniel manade när han pratade (tror det var Iron maiden borde vara) Iallafall är denna konserten för 800 000 personer helt sjukt men är även världs rekordet!!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Åh iron maden rox!



förresten, har du sebastian bachs CD?

2010-02-12 @ 13:27:24
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0