Janis Joplin - Piece of My Heart

Hade tänkt att se en film nu men mina hörlurar är blä bara ena som funkar sen glappar dom och det är inte bra, tänkte fixa dom med tejp men nej det funkade inte. Aja ska nog gå ner och sno mammas hörlurar vill se den filmen.
Den heter This spiral tap och är tydligen en glam rock komedi hihi ja jag är föräskad i rock stjärnor. ;)
Nä ska ta och skaffa mig en dagbok känner att min mun går i ett om den inte gör det blir jag galen eller skriver här och tror inte det är så många som bryr sig.
Hon hade otroligt härlig röst. Jag och mamma kom in på ämnet bra röst när hon hörde att jag lyssnade på R.E.M eftersom han ha grym röst. Iallafall sa hon att jag skulle lyssna på henne och jag har hört henne förr. Iallafall dog hon i en överdos och blev utnyttjad våldtagen o.s.v. hemskt för hon vill tydligen sluta med drogerna men skivbolaget ville tjärna pengar på henne. Eftersom hon antagligen skulle blivit medveten om vad dom höll på med om han hade vart klar i huvudet och så. Det finns en film om henne som heter The rose och den vill jag se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0