Johnny b. good

Oj håller på och somna typ, mina berocca är slut. :(
Idag var jag och Wilma och åkte pulka sen baka vi äpple paj och såg på en anemi film.
Kom just på att jag inte ofta vet vad jag lyssnar på lite sjukt just nu lyssnar jag på Chicago (vilka det nu är).
Skulle se vilka Sweet var för pappa hade tjötat om dom, så satte på dom (HA HA), och kom på att jag redan lyssnat på dom ett antal gånger eftersom det är dom som gör ballroom biltz *pang* (skjuter mig själv). Måste verkligen börja titta på vad jag lyssnar på. Måste även börja träna för jag börjar på en dubbel haka, äckligt!
Visst är mina mössor dom allra coolaste =D Nä, jag kan faktiskt vara riktigt cool ibland ska visa sen.

Kommentarer
Postat av: DANIELA

SV; Jo visst gjorde han. MEN beach boys låter förjävligt. Vince lyckades säkert MYCKET bättre med sina låtar ;)

2010-02-22 @ 22:10:41
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0