Just open your eyes and see that.....

....Life is Beautiful! Shit Nikki Sixx är grym, Tommy är ckså grym, Vince också och Mick med alltså Mötley Crüe är grymma! Sitter och lyssnar på Sixx:A.M, shit han röst helt jävla fucking underbar! Har inte gjort något än att vart i skolan och tränat idag,  jo jag solade även och såg att jag var helt röd i ansiktet vet inte om det va p.g.a av solningen men det skulle inte förvåna mig.
Hmm tänkte att jag skulle dygna men det var inte så kul så funderar på att sova, ska upp vid halv 6 igen men ändå.
Hahha kom just på en sak Tommy Lee lär ju inte gilla att ha på sig en tröja, det är inte ofta han har det på bilder och sånt.  Sen vill jag skriva att Nikki är jävligt cool.
Sen satte jag nagel borttagnings flaskan på datorn, när jag lyfte på den hade det runnit ner och typ "bränt" bort lite färg förr när jag skrapa lite blev det svart istället för silver färgat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0