Mörk rädd!!=O

Ska inte skriva hur jag känner nu men jag tror jag börjar bli galen! Vart är alla har fan vart hemma varenda jävla helg! Shit känner mig patetisk kanske borde börja ta heroin och sätta mig i gaderoben det hade ju ändå inte var någon skillnad!
Har sett på melodifestivalen och jag är mörk rädd! Den första låten som gick till final var till och med sämre än banansylt låten som kom på sjätte plats, den ända som var bra var den sista rock låten.
Har suttit och planerat lite vad vi ska göra med golf banan som ligger mittemot vårat hus höhö tror jag ska drick lite samla ihop lite bollar och sedan nästa dag göra en extra allt alkoholen får styra mig för vågar inte göra sånt untan sånt i kroppen. Men det hade vart jävligt kul och reta golf töntarna!
Så jävla töntig är jag, vi gick på maxi och så skulle pappa köpa en äcklig dansbands skiva, så jag springer i väg med korgen så han inte får lägga ner smutset. det sluta med att jag sprang runt på maxi med pappa bakom mig och sa att han var äcklig, sen lyckades han lägga ner den, men jag tycker inte dansband är kul det är äckligt.
Sen satte han på skiten och det var, wannabe rocka billy på svenska, blandat med dålig engelska och dålig röst + dans band usch usch det smutskasta musiken. Trodde min far hade bra musik smak men tydligen börjar han bli gammal usch jag ryser! Blääääääää!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0