Seg vecka

Blä orka skolan imorgon! Denna veckan har vart rätt seg, dom två första dagarna var jag ""Sjuk"" onsdagen var vanlig med tre lektioner, idag skippade jag första och hade praktiskt sätt en lektion (räknar inte ca.10 min studiehandledning som lektion) och imorgon är det bara kök vilket är en lektion. Om jag ändå hade fler såna dagar, aa nästa vecka är jag "sjuk" på fredag för så ska det köas. =D
Okej idag blir det ingen springa iväg på maxi för idag köpte mamma bra musik nämligen ABBA men mamma sa att den skivan pappa köpte lät äckligt (eller dåligt).
Sverige förlorade bronsmatchen i Hockey, imorgon är det Curling final mellan Sverige-Kanada i damerna då kl.00.00 ska bli riktigt spännande Heja Sverige!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0