Det var änna mye!

Haha ska inte ens säga vad jag har gjort idag för det var inte kul, blev sur.
Har precis tagit en dusch och mina händer är snus torra fattar inte smörjar in dom typ hela tiden men men antar att det är snön som gjort det.
Haha hade lite kul idag på dagen, så jag gick ut och ställde mig i värst snöhögen som gick till över knäna och det var inte ända ner till marken. Men orka inte stå så jag satt mig, när jag satt där insåg jag att jag inte skulle komma upp om jag ställde mig upp, så det sluta med att jag rullade mig upp och det blev kallt för mina vantar var inte på.
Fan jag funderar fram och tillbaka med skolan, har ingen lust men ändå det är skolan och den är viktig och bla bla bla, nåt jag vet är att jag stannar hemma på Tisdag. Men tror iallafall att jag inte kommer komma i säng tidigare än två. Vet du vad jag har lust att ta slut på min hårspray som det kanske är en fjärde del kvar av.
Okej nu blev det inte så mycket att skriva om.

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Vi skyller allt på snön! hihi ^^

2010-02-22 @ 16:05:18
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0