Åtta dagar kvar!

Okej såhär ligger det till jag försov mig och vi har prov aa jag skippar första lektionen. Tror ändå Solveig blir irriterad när jag kommer försen varje lektion så lika bra att komma i tid nästa vecka.;)
Sitter och lyssnar på Tokio Hotel, jag gillar inte den nya skivan i hel het eftersom dom sa att den skulle vara rockigare, hmm vad kallar dom rock egentligen??
Men om 8 dagar händer det då blir det konserten vi väntat på i 3 år äntligen! Förra gången skulle vi åka upp till Stockholm men klart dom ställer in skiten för att Bill fick nån sak i halsen så han inte kunde sjunga, sen kom dom inte tillbaka fören nu. Jaja det är nåt vi väntat på och nu är det i Göteborg så det är bara mer värt det.
Åå det väcker upp massa knasiga konversationer med Daniela när jag lyssnar å dom gamla låtarna, eller haha okej ska inte skriva men shit vilka minnen.
Jag verkligen älskar Bills frisyr så jävla cool. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0