Heroin Diarie

Idag köpte jag Nikki Sixx Heroin dagbok, var tvungen har blivit så beroende av att få läsa den att jag köpte den, tror det är en av den första boken jag någonsin köpt. Iallafall hann jag inte hem idag eller nästan hoppa av vid min hållplats men mamma kom och hämta mig där så vi åkte till Mormor och Morfar direkt. På vägen dit visade jag Jimmy den boken jag köpt och han frågade om han fick läsa lite på The Dirt och det fick han, Antar att han blivit ganska nyfiken på vad det är att jag blivit en sån bok mal sen har jag läst lite för han. Han verkar tycka den är bra och vill läsa lite när vi kom hem men vi satt vi tv:n sen orka han inte, men det är en fängslande bok från först början så fattar att han vill läsa. Åå längtar tills jag får läsa den dagboken och det är inte långt kvar shit är skit stolt faktiskt det är ca. 40 sidor kvar och detta har jag läst på typ en vecka har ALDRIG läst så mycket in my hole fucking life!
Hahah mor mor gav mig någon bok idag som var om kärlek och sånt, så säger Daniel nä inget för Johanna för hon läser bara om knark. Haha vilka fördomar dom har, Mamma bah: Johanna du kanske borde bli tullare. Just för at jag läser om Rock stjärnor som har lidit under sin karriär, alltså det finns inget mer intressantare men tror jag gillar det p.g.a att det inte händer nåt spännande i mitt liv och då hoppas någonstans att man ska känna sig mer okej om man läser om sånt, men det leder till att man känner sig mer patetisk för att det ännu inte hänt nått. Alltså jag är glad över att jag är uppvuxen här men om man läser om Sixx's uppväxt vill man verkligen att det kunde hänt lite mer att det var okej att drick så man däcka, kunde ta lite koks, inte för att jag vill det men någonstans tycker jag det är "coolt" och vill det. Okej detta lät lite mysko ahha låter väldigt desperat men ni fattar jag har ett tråkigt liv så jag läser om folk som haft ett liv att leva typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0