Shut at the devil!

Jag gillar min pappa, för han är ledig imorgon så jag slipper ta med mina skridskor grejor till skolan för han ska lämna dom till mig!
Har vart hos farmor och farfar idag och igår inte så mycket men ändå mysigt, få träffa dom små lite. Haha när vi satt i bilen pekade Oda ut och sa "titta" och jag tittade och såg bara snö, så sött och så sa hon hela tiden. Sen satt vi och väntade på Farmor när hon var inne och handlade och då va hon jätte trött medan August satt och öppnade dörren så det blev svin kallt i bilen, aa små ungar är underbara!
Nu har jag läst klart The dirt och har börjat på Heroin dagboken yay, nu blir det lättare i väskan eftersom den är en pocket. ;)
Hahha satt och lyssnade på "Shut at the devil" med Mötley så frågar pappa vilka det var och jag svarade: Mötley crüe. Då frågar han: vilket band spelar han i. hhahaha hej jag lyssnar på vad du säger xD
Ärligt han är fan 51 fucking jävla år helt jävla sjukt va bra han ser ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0