Brown sugar-The Rolling stones

Kom och tänka på det om man åker in i ett jävla handtag med ögat, borde inte det göra ganska ont??!!
Asså va okänslig man var när man var liten vill också vara orädd och kunna ramla och slå mig jätte jätte mycket. Okej nu börjar mitt nya liv: "Frukta inget!" ibland kan det var nyttigt att slå sig gul och blå, om man gör det själv och inte blir blå slagen av en jävla idiot.
Shit tittade igenom vad för musik jag lagt upp och et har vart från Thåström, Imperiet, Ebba till pippi till Toto, cher, Patrick Swayze, Queen, Bowie, aa what ever nu är det nästan bara Mötley, Skid row, Sixx:AM och nu hade jag tänkt och ta en klassiker nämligen:
När jag ändå är inne på knark perioden;) Nä jävligt bra låt och ska snart (efter nikkis bok) börja läsa deras saga kan bli lite intressat tror jag.

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Gör inget att det är massa skid row, mötley och sixx.. bara underbart!<3 hihi

2010-02-09 @ 16:58:30
URL: http://danies.blogg.se/
Postat av: Recklesslife

broooown sugar, how come you taste sooo good? ;)

2010-02-11 @ 17:24:09
URL: http://recklesslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0