You gotta laugh when you’re the joke!

Jo, jag är trött skulle nog kunna somna stående om det vore så. Nu ska jag ändra tillbaka mina tider till normala (som om jag skulle lyckas med tanke på lov.)
Sitter och diggar till musik samtidigt som jag sitter och kollar på mig själv höhö. Idag har jag köpt ett par jeans shorts och äntligen en klänning, det tog änna lång tid.
Har iallafall vart i skolan efter skolan tränade jag och sedan var det iväg till stan och leta i butiker är väldigt nöjd över att jag hittade jeans shortsen dom kostade bara 100kr men ska kan kanske ta och testa dom. ;)
Jag vill se en film men dom filmerna jag har är inte tillräckligt coola, jag vill se en Rock film höhö.
Just nu ser det ut som om vi kommer att köpa ett hus lite kul faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0