You know I'm a dreamer

Imorgon är det alla hjärtans dag.
Sitter och lyssnar på Nikkis Radio kanal sjukt bra musik klicka här för att lyssna det här kallar jag musik om jag ska vara ärlig har jag inte hör någon dålig låt än but how cares?
Hade tänkt att åka till Norge på måndag är riktigt pepp på det, skulle vilja komma bort från Sverige, gud va ag älskar Oslo vet inte hur många tankar jag har släppt av där vill åka nu!! Imorgon ska jag träna sen ska jag nog köpa biljetter. =)
Har tänkt så mycket på senaste tiden och det är en tanke som plågar min hjärna hela tiden som jag vill få bort, däremot tror jag inte att åka till Norge kommer hjälpa det minsta för tror den jävla tanken kommer vara kvar JÄVLIGT länge!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Ha det gött i norge, och hälsa dom norska guttarna från mig :D<3<3

2010-02-13 @ 20:44:58
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0