Aj jag bet mig =(

Aj! Jag har bitit mig i kinden. :(
Riungde pappa nyss och sa att han skulle köpa fisk och det ka han hehe blev lite sugen på det förut. Dumma fågel han skriker öronen av mig, tror inte han gillar musiken jag spelar, kanske börjar bli tjötig för han vem vet.
Har precis sett klart karate kid 3 den va sådär pausade mitt i för min stol är inte skön. Anyway vil inte den jävla fågeln hålla köft och hans vilja kommer han aldrig få ut alltså blir utsläppt (för tidigt) och mer uppmärksamhet (Han tror han äger världen). Vad ska jag göra nu hahah egentligen har jag mycket att göra som att riva mount everest (kläder) och städa men aa får se vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0